Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна ангренажен ремък 166 2.5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Драмата е голяма и по-добре да не коментирам.

    Интересно ми е обаче , че явно дебитомера на спектроматик е достатъчно добър за да може колата да достигне прекъсвач на 4та.
    Още по интересно би било ако колегата има лаптоп и кабел - за да измери какви напрежения стига този дебитомер. Или поне да каже субективно дали след 5000 оборота колата набира бързо до прекъсвач ; или е бавно ; или се мъчи.
    Все пак SM 280 217 531 e 98 лв , а оригинален върви от 200 евро в чужбина до 650 лв у нас.
    ...

    Comment


    • 160 евра е в е-беи де.
      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

      Comment


      • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
        160 евра е в е-беи де.
        Не споря че го има и по-евтин ако потърсиш , само че в немския ebay рядко предлагат доставка до България. От UK или Италия е няколко евро по-скъп и като сложиш и доставката е пак по-добре от цените тук.
        Така или иначе колегата има спектроматик - ако му тества напреженията и ни каже резултатите ще е полезно.
        ...

        Comment


        • Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
          Прекъсвача го стигам и на четвърта предавка.Максимална скорост 235.Можеше и още сигурно но доста натоварено.
          В профила ти пише, че си на 53 години - "евала" пример даваш на младите и надъхани алфаджии с тези две изречения, а на по-зрелите и трезвомислещите няма да коментирам какво впечатление правиш...
          Това ВиК хубаво, че е временно, но го наглеждай отвреме-навреме, особено след описвания стил на каране, да не вземе да се стопи в тая жега, че тогава вече ще стане непоправима беля.

          Comment


          • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            В профила ти пише, че си на 53 години - "евала" пример даваш на младите и надъхани алфаджии с тези две изречения, а на по-зрелите и трезвомислещите няма да коментирам какво впечатление правиш...
            Това ВиК хубаво, че е временно, но го наглеждай отвреме-навреме, особено след описвания стил на каране, да не вземе да се стопи в тая жега, че тогава вече ще стане непоправима беля.
            Темата е за смяна на ангренажен ремък и премеждията по смяната му не за моите лични качества и възраста ми.От опит знам че често при ремонт по мотора за да разбереш как върви колата е добре да я пробваш и след това ако всичко е наред да караш спокойно.Пътувам много и дори на магистрала спазвам разрешената скорост.Но ако не бях тествал и сега щях да си остана с тези псевдо ремонти и гофрета във филтъра.Не съм си купил кон за да се возя в каруца . Жалкото е че плащаш по сервизи и често получаваш среден пръст дори без вазелин.
            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

            Comment


            • Принципно 2.5 и с бошовски дебитомер от 2.0 си стига до прекъсвача, разликата идва оттам че с 531 го няма тва "мислене" около 5к обм нагоре, чуствително по добре се усеща......
              Пак принципно не коментирам качествата на въпросния дебитомер, но за да е абсолютно сигурен всеки дали това отчита правилно - в движение на трета, с закачена диагностика и се гледа максимума дето може да покаже......ся верно че има и начини пред сервиза и гаража, но лично аз предпочитам този.....
              https://www.youtube.com/watch?v=TAmcGKsCok0
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Принципно 2.5 и с бошовски дебитомер от 2.0 си стига до прекъсвача, разликата идва оттам че с 531 го няма тва "мислене" около 5к обм нагоре, чуствително по добре се усеща......
                Пак принципно не коментирам качествата на въпросния дебитомер, но за да е абсолютно сигурен всеки дали това отчита правилно - в движение на трета, с закачена диагностика и се гледа максимума дето може да покаже......ся верно че има и начини пред сервиза и гаража, но лично аз предпочитам този.....
                https://www.youtube.com/watch?v=TAmcGKsCok0
                Благодарност за Ники. Днес загуби доста време заради мен но след тестовете които направи вече категорично мога да твърдя че Спекроматик не може да замести дебитомера на Бош.при 7к 120 кг.ч по малко въздух.По слабо ускорение и необходимост от още 300 м. трасе за достигане на тези обороти.
                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                Comment

                Working...
                X